جزییات خبر

شنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۴:۵۰
سرویس : مازندران
کد خبر : ۱۷۴۹۹۸
گزارشگر : ۱۰۵

پاسخگویی مدیرکل کمیته امداد مازندران از طریق سامانه سامدبه درخواست 78 مددجو

(شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹) ۱۴:۵۰

مدیرکل کمیته امداد مازندران سال گذشته با حضور در سامانه سامد از طریق تلفن گویای ۱۱۱ پاسخگوی78 نفر از مردم و مددجویان بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، رضا نوروزی، مدیرکل کمیته امداد مازندران، اظهار داشت: ارتباط از طریق سامانه سامد باهدف ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباط دوسویه بین مسئولان و مردم، برای پاسخگویی سریع به شکایات و مطالبات مردمی، کاهش مراجعات و جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه مردم انجام می‌شود.

وی افزود: از طریق سامانه سامد گفتگوی تلفنی با 78 نفر ، درخواست‌های آنان برای بررسی و رسیدگی ، در دستورکار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه 1739 مورد مراجعه مستقیم به این اداره کل در سال گذشته صورت گرفت، تصریح کرد: بیشتر درخواست‌های مراجعین در بخش های کمک نقدی، وام قرض‌الحسنه، وام خوداشتغالی، درمان، هزینه تحصیلی، ازدواج و سایر موارد بوده است.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با اشاره به ثبت مکاتبات مردمی در زمینه‌های مختلف ، بیان داشت: 396 مورد مکاتبات مردمی در زمینه‌های مختلف از ابتدای سال جاری تاکنون در این نهاد به ثبت رسیده و پاسخ لازم به آن‌ها داده‌شده است.

وی با اشاره به4835مکاتبات مردمی به کمیته امداد مازندران گفت: این مکاتبات از دستگاه‌های مختلف ازجمله استانداری، دفتر نماینده ولی فقیه، دفتر نمایندگان و...بوده است.

نوروزی خاطر نشان کرد:در مازندران 76 هزار و 646 خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

 

انتهای پیام


تعداد بازدید : ۴۴۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید